Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Rólam - Sorozatfüggő vagyok, és te?

2019. július 28. - Babarózsa21

Huszonnyolcadik nap

 

A mai napon a kedvenc sorozatomról fogok beszélni, vagyis írni. Régebben sokkal több sorozatot néztem, mint ma. Amolyan mindenfélét elfogyasztottam. Aztán ráuntam a dobozra (a tv-t hívom így), és elkezdtem szűrni azokat a műsorokat, amelyeket ténylegesen beengedek a saját életembe. Így kizártam a krimiket, az összes gyilkosos, horroros, lelkileg terrorizálós filmet. Helyette maradtak a vicces, vígjátékok, és a dokumentum filmek. Így én most kettőt hoztam, mert nem tudok választani a két kedvencem közül. Ezek következnek most:

 

 

How I Met Your Mother - vagyis Így jártam anyátokkal

 

Amerikai vígjáték/komédia sorozat. Először kb. 12 éve láttam egy céges csapatépítőn, és nagyon megtetszett. Kb. olyan örök érvényű az egész film, mint a Jóbarátok. A film 5 fiatalról, 2 lány, és 3 fiú életéről szól, vagyis leginkább, ami a címe is, hogy Ted Mosby hogyan találkozott a feleségével. Ted a mesélő, aki 2030-ban meséli el a két gyerekének, hogy fiatalon milyen helyzetekben keveredett a barátaival, majd szép lassan megismerkedik a feleségével is, de addigra már túl van több szakításon és néhány vicces, és cikis helyzeten.

A szereplők - Ted, Marshall, Robin, Barney, Lily. 

Amerikában akkora sikere volt a sorozatnak, hogy több hírességet is felkértek vendégszereplőnek. Többek között Enrique Iglesias-t, Britney Spears-t, Jennifer Lopez-t, Katie Holmes-t stb. 

Már én magam sem tudom, hogy hányszor láttam a sorozatot, de minden egyes alkalommal tudok újra és újra nevetni rajta, illetve mindig észreveszek még egy két olyan részletet, amit addig még soha. 

 

Íme a legjobb jelenetek egyben:

 

 

 

Isten nyomában Morgan Freman-nel

 

Egészen fantasztikus dokumentum sorozat, ahol a különböző kultúrában élő emberekkel készített riportok arról szólnak, hogy ki milyen Istenben hisz. Mennyiféle nézet létezik, és hogy melyik nézet szerint mi mit jelent, valamint hogyan alakult ki a földön az élet. 

Az emberek a világ különböző pontjain hogyan őrzik meg az Istenben vetett hitüket, hogyan alakult ki mindez, továbbá, hogy melyik országban kire néznek fel az emberek, és leginkább, hogy miért teszik mindezt.

Ami viszont számomra még inkább vonzóvá teszi az egész műsort, hogy nem csak olyanokkal készítenek riportot a filmkészítők, és maga Morgan Freman, akik a saját országukban lévő vallást gyakorolják, hanem már újonnan felvett, gyakorolt vallású embereket is megkérdeznek, hogy miként találtak rá az új nézeteikre, és minek tudható be a vallási nézet váltása.

Nézzetek bele az egyik előzetesbe, ami felirattal van ellátva:

 

  

 Azt gondolom, hogy az utóbbi években már egészen eltávolodtunk az Izaura típusú sorozatoktól (hála az égnek :-) és helyette már megjelentek a vicces, tudományos, ismeretterjesztő filmek. Kinek kinek ízlése szerint.

Neked van kedvenc sorozatod?

 

Szép napot,

Edina

 

Ha tetszett a fenti írásom, akkor kérlek oszd meg másokkal is. További bejegyzéseket a Babarózsa - Kovács Edina kismama coach Facebook oldalamon találsz, valamint a kovacsedina_kismamacoach Instagram oldalamon. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr3614975574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása