Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Rutinok és ami mögötte van

2020. szeptember 22. - Babarózsa21

 

Életünk során számtalan olyan rutint alakítunk ki, amely egyrészt idővel már fel sem tűnik, másrészt viszont átmehet már az utálom kategóriába. Én magamon is észreveszem, hogy ha valamit már nem igazán szeretek megtenni, akkor szükséges változtatnom néhány momentumon annak érdekében, hogy a továbbiakban ne érezzem szenvedésnek és nyűgnek az egészet. 

 

Többek között több, mint egy éve átálltam a reggel 5 órai kelésre. Igen, tisztában vagyok azzal, hogy ez egyáltalán nem egyszerű, de így férek bele a saját napomban én magam is, vagyis ilyenkor van némi nemű "én időm". 

rutin.jpg

 

Ezért reggelente hagyom azt a fajta időtöltést, amikor csak kómásan pörgetem a közösségi oldalakat, helyette a feltöltődésemre fókuszálok. Ami engem feltölt, nem ami másokat - és ezen van a hangsúly, ugyanis szerintem ezt rontjuk el sokan - köztük én magam is. Persze mentem az általam követett emberek után, hogy ha nekik bejött, akkor biztos nekem is. De nem így lett, hiszen én is más vagyok, ahogy te is

 

A lényeg pedig nem más, mint hogy olyan rutinokat alakíts ki, és főleg reggel, amelyek számodra jólesőek. Azért mert más reggel fut, az nem biztos, hogy neked is jó lesz, lehet, hogy te a délutáni futók közé tartozol. Egyszóval nem feltétlenül magával a rutinoddal van a baj, hanem elképzelhető, hogy csak az időzítésed nem megfelelő

 

Ahhoz, hogy jobban induljon a napod, keress olyan feltöltő reggeli rituálékat, amelyek tényleg pozitívan hatnak a szervezetedre. Azt, hogy melyek ezek, viszont saját magadnak kell megtalálni. Hiszen: 

 

te ismered a legjobban önmagad,

te ismered a határaidat,

te tudod, hogy mikor mire vagy képes.

 

Ehhez viszont a sokak által utálatos önismeretre lenne szükséged - ez van. 

 

Tipp: írd össze, hogy mik azok, amiket szívesen tennél, de nem fér bele a napodba, majd válaszd ki, hogy melyik az, ami ténylegesen megvalósítható. Akár minden reggel mást is csinálhatsz, nem feltétlenül kell naponta ugyanazokat tenned, hiszen az is egy járható út, ha te minden hétfőn reggel 5-től 6-ig tornázol, majd kedden reggel úszol, szerdán hajnalban jógázol és így tovább...

 

A reggeli rutin kialakításánál az sem hátrány, ha jól érzed magad, így jobban indul a napod, ellenállóbb leszel mások rosszkedvével szemben, és így leszel ténylegesen képes egy nyugodt, harmonikus napban belevágni.  

 

 

Szép napot,

Edina

 

Ha tetszett a fenti írásom, akkor kérlek oszd meg másokkal is. További bejegyzéseket a Babarózsa - Kovács Edina önbizalom erősítő, life és kismama coach Facebook oldalamon találsz, valamint a kovacsedina_coach Instagram oldalamon. 

 

kép:pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr1115625704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása