Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Rólam - Miért pont Babarózsa

2019. július 03. - Babarózsa21

Harmadik nap - ezen a napon a blog nevének kialakulását osztom meg veletek, vagyis, hogy honnan jött egyáltalán az ötlet ahhoz, hogy az oldal neve Babarózsa legyen.

 

Íme a szempontok, amelyeket figyelembe vettem, amikor nevet választottam:

 

  • Mivel kisbabákról, kismamákról szerettem volna írni, ezért mindenképp fontosnak tartottam, hogy szerepeljen benne a baba szó.

 

  • Nem szerettem volna angol szót, hiszen magyar édesanyáknak írok, ezért ezt már az első körben el is vetettem. Amiért már többször meg is kaptam a dicséretet, hogy végre valaki, aki nem angol nevet ad, egy magyar blog oldalnak, főleg ebben a témában.

 

  • Rövid, könnyen megjegyezhető és kedves nevet szerettem volna találni.

 

  • És akkor színt vallok. Tudom, hogy a tegnapi részben már sokkoltalak benneteket, hogy nem igazán szeretem a virágokat, és ez tényleg így is van, de miután inspirálódás miatt böngésztem a neten, egyszeriben rátaláltam egy olyan virágos képre, ami mellett nem tudtam elmenni. A képen egy rózsaszín babarózsa csokor látható egy fa asztalon. Íme a kép: 

 

17190474_1812604819064381_1548897581623218815_n_1.jpg 

Ugye milyen szép :-)

 

Na, de jöjjön a magyarázat, vagyis amit én ebbe a képbe abban a percbe beleláttam és amiért végül emellett döntöttem:

 

A csokor rózsaszín színe a kislányomat jelképezi, ahogyan a kis bimbók is őt jelképezik, míg a már kinyílt nagyobb fejű virágok pedig engem, mint nőt, és édesanyát, aki körül öleli, védelmezi a kissebb bimbókat, vagyis a gyermekét.

 

A fa asztal pedig egyértelműen a férjemet, aki egy erős férfi és, aki viszi a hátán a sérülékeny női családtagjait, vagyis a kis rózsaszín lelkű virágjait, az anyát és a gyermekét :-) 

 

Tudom, kicsit érzelgős, de ez a kép annyira megtetszett, hogy akkor, ott valamit nagyon elindított bennem, majd rájöttem, hogy igazából a babarózsa, mint virág volt az egyetlen virágfajta, ami mindig is tetszett.

 

De hogy miként is kapcsolódik ez pontosan a kismama coachinghoz, és az anyaság lelki támogatásához? Nos, mivel azon a véleményen vagyok, hogy fontos lenne, csak saját magunkra, és a gyermekünkre koncentrálni ahhoz, hogy boldog családi életet tudjunk élni, így számomra egyértelműen ezt sugallja ez a kép is. Csak három (vagyis kettő) dolog van valójában a képen. A kicsi még nyiladozó rózsa, a már kinyílt rózsa, és az asztal. Vagyis, nem kellene semmi és senki más, ahhoz, hogy egy élhető családdá váljunk.

 

"Zárj ki mindent, és mindenkit, aki azt szeretné,

hogy te is úgy nevelj gyermeket, ahogy az másoknak jó,

és nem úgy, ahogyan nektek.

Kovács Edina" 

 

 

 Neked mi jut eszedbe erről a képről?

 

Szép napot,

Edina

 

Ha tetszett a fenti írásom, akkor kérlek oszd meg másokkal is. További bejegyzéseket a Babarózsa - Kovács Edina kismama coach Facebook oldalamon találsz, valamint a kovacsedina_kismamacoach Instagram oldalamon. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr2314923792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása