Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Rólam - azaz 20 tény, amit eddig még nem tudtatok rólam

2019. július 03. - Babarózsa21
10069080a102a5fbe2f2f596d42dcbbb.jpgMásodik nap
Az alábbiakban összeszedtem 20 olyan tényt, amit talán még azok sem biztos, hogy tudtak rólam, akik személyesen ismernek. 
De hogy pontosan milyen dolgok is azok, amelyek eddig még rejtve maradtak előttetek, azok most az alábbi felsorolásból kiderülnek.
Íme a kis életem zanzásítva: 
1. Kedvenc ételem a tojásos nokedli, fejes salival - ez nem különösebben szorul magyarázatra, egyszerűen, a nokedli, mint olyan, az egyik étel, amit már egész gyerekkorom óta imádok, és ha még tojás is van rajta, de nem szárazon, hanem csatakosan, és kifejezetten elsózva szoktam enni. Nem használok nagyon sót, de ezt kötelezően el kell sóznom mindig :-)
 
2. Szeretek főzni, de véleményem szerint nem jól főzök - hát igen. Ami érdekesség, hogy a modernebb ételeket egyszerűen képtelen vagyok jól elkészíteni, ezzel szemben a hagyományos csirkepörit - nokedlivel ;-) na azt Istenien főzöm meg, ki érti ezt :-)
 
3. Édes után, mindig sósat kell ennem - akár csak a tesómnak nekem is mindig édes után sós következik, majd ha egészen őszinte akarok lenni, akkor ezután ismét édes, és végül sóssal fejezem be. Legyen szó sütiről, vagy levesről, ezeket a köröket, mindig végigjárom :-)
 
4. Sikerült levetkőznöm (jó nem 100%-ban) a maximalizmusomat - szóval az úgy volt, hogy egészen addig voltam maximalista, amíg nem szembesültem a maximalizmus hátterének okaival, na onnantól kezdve, hogy felhomályosítottak, egyszerű volt észrevenni a saját hibámat, ami a maximalizmus végét jelentette :-)
 
5. Gyerekkoromban tanár akartam lenni - igen, folyamatosan leültettem a babákat és mindent elmagyaráztam nekik. Aztán, amikor iskolás lettem, akkor a napi leckét magyaráztam el, de nem ám csak úgy csendben, hanem kiabálva, csendet követleve magamnak, hogy végre elmondhassam a házit :-)  
 
6. Leszoktam arról, hogy a fogkrémet csak a végéről nyomjam ki - tudom, hogy többen vannak azok, akik a végéről nyomják a fogkrémet. Én is közéjük tartoztam egykoron, amíg egy reggel úgy nem döntöttem, hogy mi lenne, ha kipróbálnám azt, hogy milyen érzés középről nyomni. Felszabadító érzés volt, és azóta tudatosan onnan nyomom, és sokszor elgondolkozok azon, hogy az ember miért is nyomorgatja magát ilyen apró hülyeségekkel, hogy még egy fogkrémes tubus is korlátoz minket a szabad érzésben...
 
7. Párna nélkül szoktam aludni - tipikus, elaludtam a nyakam, már vagy 100x egymás után és egyik éjszaka nem bírtam tovább és kivágtam a fejem alól. Na azóta tudok normálisan aludni, és azóta nem alszom el a nyakam, ennek már több, mint 15 éve :-)
 
8. Imádom a régi magyar fekete-fehér filmeket - a leginkább imádott régi filmem a Körhinta. Minden egyes alkalommal, amikor megnézem, és Soós Imre szerelmet vall Törőcsik Marinak, miközben zötykölődnek a pusztában, a sáros földúton elsírom magam, mert még életemben nem hallottam szebb szerelmi vallomást :-)  
 
9. Ha beteg leszek, akkor mindig Tom&Jerry mesét nézek - igen, ez is én vagyok. Szeretem a meséket, és mióta anyuka vagyok, sokszor azon kapom magam, hogy a gyerek már rég mással játszik, de én még mindig az előzőleg berakott mesét nézem. Tom&Jerry, hát kell ezt egyáltalán magyarázni, a mai napig zseniális, és számomra vicces mese :-)
 
10. Gyöngyösön születtem - igen, gyöngyösi lány vagyok, bár nem szeretem a bort, de a szőlőt azt igen. Ismerem a Mátrát, mert a fél életemet ott töltöttem, és szeretem azt a miliőt, ami körüllengi az egész környéket. Bár még gyerek voltam, amikor Budapestre költöztünk, a mai napig kihangsúlyozom, hogy én bizony egy vidéki lány vagyok :-)
 
11. Az életemben a kilences szám fontos jelentőséggel bír - erről külön regényt tudnék írni, hogy mikor és miért jelenik meg rendszeresen ez a szám az életemben. Csak néhány példa: 9 éves voltam, amikor felköltöztünk Pestre, a férjemmel 1999.01.09-én jöttünk össze, az összes lakás, ház, ahol eddig éltem, mindben szerepelt ez a szám. Eddigi életem során, akár hány iskolába vizsgáztam, mindenhol a kilences tételt húztam, és még napestig sorolhatnám :-) 
 
12. Kreatív vagyok - nos igen, az vagyok. Ha ki kell találni valakinek valami meglepetést, engem hívnak először. Mindent fordítva nézek meg, ami számomra egyértelmű, az másnak nem az. Írok, tervezek, szervezek, ötletelek, talán ezért is kérik ki többen a véleményemet, mert mindent annyira más szemmel látok, hogy megdöbbentő tud lenni az embereknek :-)
 
13. Hiszek a csodákban - számtalan példám van arra, amikor már bizonyos helyzetekben csak a csodában bízhat az ember, és nekem mindig bejött. 
 
14. Nem igazán szeretem a virágokat - tudom, tudom, aki a virágot szereti rossz ember nem lehet DE a vágott virágról nekem valamiért az elmúlás jut az eszembe. A növényekkel pedig nem tudok beszélgetni (fixa ideám, hogy az öreg nénik beszélgetnek a növényekhez/virágokhoz és attól olyan szépek :-) BÁR az élet valahogy mindig úgy hozza, hogy nekem kell mindenkinek a virágjáról gondoskodnom, ha elutazik.
 
15. A mai napig félek otthon a sötétben, miután lekapcsoltam a lámpát és a tv-t - ezen nincs mit szépíteni. Nálam kellően megtette hatását a Kör című film, amikor Szamara kimászik a tv-ből és elkap mindenkit, na meg a Halloween, és a Sikoly, és még sorolhatnám. Ilyenkor érzem, hogy nem annyira jó az, ha az ember fantáziája ennyire színes, mint az enyém is :-)
 
16. Mindenhol képes vagyok eltévedni - igen, tudom, nagyon idegesítő tud lenni, hogy ha valaki szó szerint még az utcasarokról is eltéved, és ha még sötét is van kinn, akkor egyenes azt se tudom, hogy merre van az előre, de komolyan. Bevetettem már minden trükköt, hogy akkor kössem valamihez, de én képes vagyok megszédíteni még a hóembert is félelmemben, így aki velem jön, az is tuti biztos eltéved :-)
 
17. A tesómtól tudom, hogy nincs télapó - ezen nincs mit nagyon magyarázni, egyszerűen egy veszekedésünk alkalmával a fejemhez vágta, hogy nincs télapó :-) 
 
18. Eredetileg balkezes voltam, de átszoktattak a jobbra, azonban elhatároztam, hogy idén megtanulok bal kézzel írni - tipikus ez is, nyolcvanas évek, és hát nem igazán támogatták azt, hogy valaki balkezes legyen, így anyukámnak át kellett szoktatnia. Nyilván ma már mindenki tisztában van ennek a káros hatásaival, ezért is szeretnék megtanulni az eredeti kezemmel írni.
19. A kislányunk születése előtt kezdtem el naplót írni, amit a mai napig írok is, most már az ő életéről, és ennek lassan 5 éve - olyan furcsa, de mintha az élet úgy alakítottam volna önmagát, hogy Fanni már az érkezése előtti kb. fél évről is tudjon majd mindent. Így az egész folyamatot eltudja olvasni. Egy időben naponta, aztán már csak heti rendszerességgel írok róla, magamról, magunkról, a kapcsolatok, viszonyok, érzések, örömök, sírások és minden olyan témáról, amit majd megkérdezhet tőlem, hogy mi miért alakult úgy, ahogyan.
 
20. Félek a Balatonban a cápáktól - nyilván tudom, hogy nincsenek, de akkor is félek. Sok helyen vannak növények, algák, kövek, elhagyott dolgok a vízben, amire én azonnal azt hiszem, hogy kész itt a világvége, mert ez bizony egy cápa, és a családom szeme láttára fog megenni :-) 
Neked van olyan dolog a fentiek közül, ami rád is igaz? 
Szép napot,
Edina

Ha tetszett a fenti írásom, akkor kérlek oszd meg másokkal is. További bejegyzéseket a Babarózsa - Kovács Edina kismama coach Facebook oldalamon találsz, valamint a kovacsedina_kismamacoach Instagram oldalamon. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr214923374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása