Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Anyuka vagyok már?!

2016. április 20. - Babarózsa21

 


kép:pixabay
Rengeteg írást olvastam arról, hogy milyen anyának kellene lennem. Voltak, amelyek rám is hellyel-közzel igazak voltak, azonban anyukakét nem minden pillanatunkat kell túlságosan komolyan venni, ezért létrehoztam a saját vicces anyukás listámat.
Vagyis, mennyire vagyok már anyuka:
  • Fogalmam nincs már a mai slágerekről, cserébe, kívülről fújom minden mese betétdalát.
  • Minden rajzfilmet nagyítóval vizsgálok meg, hogy nincs-e benne egy olyan szörny, amitől éjszaka felriadhat a gyerkőc.
  • Megvárom a mesefilm végét, pedig a gyerek már régen alszik.
  • Este a férjemtől is úgy köszönök el, ahogy a gyerektől "Jó éjszakát, szép álmokat drágám, ha kellek itt vagyok, csak kiabálj".
  • A babakocsi feljárón megyek fel akkor is, ha nincs velem törpilla.
  • A túrórudi már jobban ízlik csoki nélkül.
  • Etetés közbe én is kinyitom a számat minden falatnál, amit sikerül a gyerek szájába bevarázsolni.
  • Tisztában vagyok azzal, hogy mit jelent az 5 másodperces szabály és örülök neki, hogy létezik.
  • Felöltöztetem a gyereket, összepakolom a táskáját, amit magunkkal kell vinni, de én még mindig halóingbe flangálok.
  • Képes vagyok kabátba és papucsba elindulni.
  • A lábam elszokott a magassarkú cipőtől, pedig anno még futni is képes voltam benne.
  • Mindenkit csinosabb, okosabb, ügyesebb anyának látok magamnál.
  • Egészen addig tartanak mások csinosnak, amíg nem mondom, hogy már anyuka vagyok.
  • Gondolkozás nélkül simán megkóstolok mindent, mielőtt odaadnám a gyereknek.
  • A szemüveg lencsémen már nem kosz van, hanem apró újlenyomatok.
  • A tus alatt nem emlékszem arra, hogy megmostam-e már a hajam, de ordítva énekelem a Thomas a gőzmozdony betétdalát.
  • Elvileg soha nem lehetek beteg, elvileg.
Edina

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr4812337221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása