Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Rólam - mi van a táskámban

Vagyis egy édesanya táskájának rejtelmei

2019. július 14. - Babarózsa21

Tizennegyedik nap

 

Végre elérkeztünk odáig, hogy feltáruljon a titok, és megnézzük, hogy nőként, anyaként miket rejt a táskánk. Nem biztos, hogy ez annyira jó lesz, mert így végérvényesen lebukunk a férfiak előtt, de hát így is, úgy is tudják már, hogy olykor akár két táskára való dolgot is cipelünk magunkkal. Bevallom, sokszor volt olyan még a gyerek előtt, hogy akkor is nálam volt a fél ház, de tényleg. Aztán amikor megszületett a kislányunk, na akkor tudtam meg csak igazán, hogy mit is jelent valójában nőnek, és emellett még anyának is lenni. Mert hát vittem a saját cuccaimat, meg Fanni dolgait is. Én teljes mértékben átláttam a táska teljes tartalmát, a férjem már kevésbé. De persze, ahogy ez már lenni szokott, idővel, ahogy a gyerek nő, az ember vissza tudna térni a kisebb táskára, de addigra már olyan jó darabokat szereztünk be, hogy a fenének van kedve újra bepasszírozni mindent egy zsebkendőnyi ridikülbe. Arról nem is beszélve, hogy a kislányunk is felismerte a helyzet jó oldalát, hogy milyen klassz is az, ha hozhatja magával a saját táskájában a saját dolgait. Azonban most lássuk, hogy mit is rejthet egy anya táskájának mélye:

 

 t.jpgpinterest

 

A gyerek rongyija /játéka: a plüss, amivel elalszik, vagy ha fáradt lesz, akkor oda tudjon bújni hozzá, illetve még néhány apró, és teljes mértékben elengedhetetlen játék, arra az esetre, ha unatkozna bárhol - úgy mint egy színes papírfecni, árcédula az előzőleg megvásárolt cipőjéről, kinder csokiból megnyert rettentően hasznos kulcstartó figura, egy baba fésűje, és félpár cipője, valamint egy sírós baba hajpántja. Hát mondom én, hogy totál hasznos dolgok.

 

Gyereknek komplett váltó ruha: igen, ez télen, és nyáron is van nálam. Bugyi, zokni, hosszú/rövid nadrág - időjárásnak megfelelő, vastagabb pulcsi, és olykor még cipőt is viszek magammal. Ha pedig olyan játszóra megyünk, akkor viszek még törülközőt, hogy lábmosás után megtudjuk törölni neki. 

 

Könyv és mesekönyv: nos igen. Egy neki és egy nekem. Na persze nem óriás könyvre kell gondolni, hanem kicsire, de akkor is szokott nálam lenni. Ez is végszükség esetén van nálam, hogy mint egy varázsütésre akár még egy egy hisztit is elvarázsol. Én pedig szeretek minden időt kihasználni és ilyenkor többnyire olvasni szoktam, vagy írni.  

 

Enni és innivaló: mint nő, pontosan tudom, hogy milyen tud lenni egy másik "nő", ha éhes. Hisztis. Így hát főként állatfigurás keksz van nálam, ami még plusz varázserővel bír. Tudom, hogy étellel nem játszunk, de hát ha már ez segít megúszni egy drámát, vagy képes megvigasztalni szomorúság esetén, akkor én nem bánom.   

 

Cetlik, számlák: ez az én reszortom. Mindenféle cetli szokott nálam lenni, amire felírok számomra fontos dolgokat a naptáramon kívül. Egy új kozmetikus száma, egy idézet, esetleg kinyomtatott térkép, hogy miként jutok el A-ból B-be, levelezőmre érkező érdekesebb e-mailek sorozata, napi teendőim - bár ennek már a napokban  vettem egy füzetet.

 

Bevásárló anyag szatyor: ha már túl sok minden tornyosul a táskában, vagy ha valami plusz dolgot vásárolok hazafelé, akkor mindig jól jön egy anyag szatyor. Azért anyag, mert egyszerűen kiakadok rendszerint attól, hogy egy olyan zacskóért adjak pénzt, ami már a sarkon elszakad, környezetszennyező, és messziről ordít róla, hogy hol és mit vásároltam. Így őszintén mondom, hogy ezt tartom az egyik leginkább felesleges dolognak. Hamarabb kérek a bolt raktárából egy dobozt, minthogy vegyek egy nejlonzacskót.  

 

Smink és tisztálkodó szerek: ide tartozik a kislányunk és az én holmijaim is. Úgy mint, kézfertőtlenítő, nedves törlőkendő, zsebkendő, deo-nekem, labello, kis kiszerelésű naptej, ami bárhol elfér, és ami nekem is jó és Fanninak is.   

 

Telefon, töltő, fülhallgató: 2 telefon, na meg persze a gyerek játéktelefonja is néha bekerül hozzám. A fülhallgatómat pedig akkor szoktam hallgatni, ha sok a zaj körülöttem, és kicsit szeretnék befelé figyelni. Ilyenkor többnyire nyugtató, lazító zenéket szoktam hallgatni.  

 

Iratok: szerintem ezzel nem mondok el nagy újdonságot, hiszen többnyire mindenkinél van. Személyik, TB kártyák, mindenféle egyéb pontgyűjtő kártya, bérlet. Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy ha nem viszek magammal táskát, akkor ezt a pakkot rendszerint otthon szoktam hagyni.

 

Határidőnapló, toll: a határidőnaplóm kicsi, de vastag, amibe 5 év fér el. Évekig kerestem, mire ráakadtam. Őszintén megvallva, nagyon untam, hogy minden évben átírjam az egész adatmennyiséget, számokat, számomra fontos dolgokat, hogy aztán újra kidobjam év végén, majd egy új év kezdetén kezdhetem az egészet megint. Így hát addig mentem, amíg meg nem találtam, álmaim naptárját. Tudom, sokak szerint, így 5 év után kell átírnom majd nagyon sok mindent, de annyira nem szaladok előre, hátha találok majd addig 10 éves naptárt :-)     

 

Szép napot, 

Edina

 

Ha tetszett a fenti írásom, akkor kérlek oszd meg másokkal is. További bejegyzéseket a Babarózsa - Kovács Edina kismama coach Facebook oldalamon találsz, valamint a kovacsedina_kismamacoach Instagram oldalamon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr2214171543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása