Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Rólam - avagy, színt vallok a bűnös kis szokásaimról

2019. július 05. - Babarózsa21

Ötödik nap

Hogy mi számít bűnnek, az manapság szubjektív, mert ami nekem annak számít, lehet, hogy számodra egyáltalán nem az, és fordítva. Azt gondolom, hogy azonban kisebb bűnei mindenkinek vannak, vagy legalábbis remélem, hogy nem én vagyok az egyedüli kis bűnös lélek.

 

Következzen az én 7 bűnös szokásom

 

 

7.jpg
pinterest
1. Bűnös szokásom: Meghagyott étel
Amikor meghagyja a gyerkőcünk a csokiját, fánkját, fagyiját, stb. édes kísértését, akkor titkon azon imádkozom, hogy a "drágám, ezt még megeszed" kérdésemre nemleges választ kapjak, és hogy ezt a kérdést én tehessem fel a férjem előtt. Nem tehetek róla, annyira finomak, azok a kis csábító édességek, hogy nehéz nekik ellenállni.
2. Bűnös szokásom: Egy tábla csoki
Olykor betolok teljesen egyedül egy tábla csokit, és nem mondom el senkinek sem. Valószínű, hogy onnan ered a számomra bűnös érzés gondolata, hogy hárman vagyunk testvérek, és mindig meg kellett osztanom mindent a többiekkel, ezért aztán a mai napig, ha valamit úgy eszek meg, hogy nem adok belőle senki másnak, akkor szinte azonnal lelkifurkám támad. Végül is azt hiszem, hogy ezt egy életre sikerült belém nevelni, amit minden szülő 100x elmond a gyerekének, hogy kínálj meg másokat is a csokidból.
3. Bűnös szokásom: Azok a fránya könyvek
Minden újonnan vásárolt könyvet, x laponként megszagolok, mint egy drogos, akinek a lapok adják az eltérő erőt. Egyszerűen teljesen oda, meg vissza vagyok a könyvek illatától. Ez akkor szokott elég furán kinézni, amikor ülök  egy buszon, vagy metrón, és ott szaglászom a könyvet. Tutira hülyének néznek az emberek, hogy egy csukott szemmel könyvet szagolgató lány, még mosolyog is mindezek után.  
4. Bűnös szokásom: Lakat mindenhol
Az esti lefekvés után, még kb. 3x, 4x, na jó olykor még többször is megnézem, hogy biztosan bezártam-e éjszakára az ajtót. Mióta pedig anyuka vagyok, azóta ez csak hatványozódni látszik. Ellenőrzöm, hogy mindenki rendben van-e. A gyerek, a kutya, na meg persze a férjem, majd a gyerek kérésére - na meg persze a saját lelki nyugalmam miatt is - ellenőrzöm a szekrényben, az ajtó mögötti, és az ágy alatti szörnyeket.
5. Bűnös szokásom: Tiszta a kezed?
Minden alkalommal, amikor csak úgy érzem, kezet szoktam mosni. Ez napi átlagosan tizenötször történik meg. Télen, pedig ha kesztyűbe vagyok, és leveszem, akkor is megmosom. Úgy érzem, hogy annyira sok a bacilus (na a férjem ettől a szótól van ki a legjobban) meg a kosz a járműveken, hogy képtelen vagyok ilyen kézzel bármihez is hozzáérni.   
6. Bűnös szokásom: 3 a magyar igazság
Az arcomat szigorúan háromszor mosom meg egymás után. Ha jéghideg a víz, vagy épp tűzforró, akkor is. Sátorozás, patakban mosdás esetén is tartom a három alkalmat. Ennél kevesebb mosás esetében, koszosnak érzem a bőrömet, pont úgy, ahogy a kezemet is.
7. Bűnös szokásom: Koccintsunk
Ha már evéssel kezdtem, azzal is fejezem be, vagyis valami olyasmivel. Merthogy valamiért minden étkezés közben úgy érzem, hogy innom kell folyamatosan. Na, nem csak a hús, tészta és társainál, hanem a leves közben is bele bele kell kortyolnom a vízbe. Pedig hát jó anyám egyáltalán nem ezt tanította, sőt, de ezt a rossz szokásomat a mai napig nem tudom levetkőzni. Úgy érzem, hogy megfulladok minden ételtől annyira száraz, ezért ez számomra már teljesen természetes, ellenben azoknak, akikkel együtt szoktam enni...
Neked vannak ilyen apró kis bűneid?

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr6014927160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása