Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Idegesítő kérdések sora - és a ki nem mondott válaszok

2016. május 18. - Babarózsa21

 

  1. Miket tud már nálatok a gyerek, mert nálunk már mindent? - Te jó ég, lemaradt a gyerekem...
  2. Jártok már a bölcsi után külön angolra? - Azonnal szólnom kell a férjemnek, hogy cikik vagyunk...
  3. Mi már 4 helyen voltunk vele külföldön nyaralni az első évben, ti hová mentek legközelebb? - Anyám, gáz, ha csak belföldre akarunk menni nyaralni...
  4. Még nem adsz neki gulyáslevest, hát akkor mit eszik? - Hiszen még szoptatom...
  5. Te még szoptatod, nem félted a melled? - Vajon, ha megfolytom a nőt, feltűnik valakinek?!
  6. Nem értem, hogy minek adnak az emberek bio ételt egy gyereknek, de nem? - Zen budhista vagyok, és nem ütöm meg a nőt, ommmmm.
  7. Mi minden évben többször utazunk el a férjemmel kettesbe, ilyenkor a gyereket lepasszoljuk, nálatok mi a helyzet? - Most már az is béna, ha szeretek a gyerekemmel és a férjemmel együtt lenni...
  8. Én már egyedül szoktam hagyni a kádban, ő is eljátszik egyedül? - 20 éves korában is ott fogok ülni a kád mellett...
  9. Ti hogy álltok a hisztivel, nem értem, hogy miért nem kezelik a szülők? - Hiszti Kriszti a gyerek második neve.
  10. Mások annyit tudnak bénázni a gyerekkel, ez hogy van? - Kergetem, rohanok utánna egész nap, elesik - vígasztalom, gyógypuszikat osztogatok, etessem-ne etessem-túl etetem, túl hideg van - túl meleg van, adjak rá még egy pulcsit, tele a pelus - kicsípheti a pisi, ellökik a játszótéren - újra vígasztalom, orrot törlök, na meg a könnyeit.

Miről beszél ez a nő, egyáltalán minek hallgatom meg az idegesítő kérdéseit, á, inkább válaszra se méltatom, ommmmm.

kép:pixabay

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr7212337207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása