Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Fogadalmak, és azok megbukásának ideje

2016. március 29. - Babarózsa21

 

A picur megérkezése előtt sok mindent megfogadtam, ilyenek voltak a képzeletbeli listámon:
  1. Soha nem fogok melegítőben (melegítő fóbiám van) otthon ülni és várni a férjem, ha pedig papucsban és melegítőben kimernék menni az utcára, akkor inkább keresztül vetem magam a szúnyoghálón és levetem magam a földszintről - megbukás ideje: szülés utáni hetekben csak abban ültem otthon, mivel más nem jött rám. Papucs: ha elszorítom a lábamban a vérkeringést, akkor is felhúzom a cipőmet! Mi a fene, megnőtt a lábam, nem baj, ne pánikolj, akkor hótaposóba fogok kimenni (október, verőfényes napsütés).
  2. Nem leszek egész nap hálóingben - megbukás ideje: fogalmam nincs, lehet, hogy már a szülés előtti időszak óta abban élek.
  3. Teljesen kizárt, hogy olyan anya legyek, akinek úgy néz ki a haja, mint amikor a barbid haját kifésülted - megbukás ideje: (nem is igazán emlékszem) képes voltam ilyen frizuval bemenni a kórházba, ó anyám, még jó, hogy nem készült róla fotó.
  4. Na sminkelni tutira fogok, mert különben úgy nézek ki, mint egy béka - megbukás ideje: (szülés után azonnal) vajon, ha a kapucnit felteszem, akkor mennyi látszik az arcomból?! Na ne, marad a sapka + kapucni, ez ápol és eltakar.
  5. Abszolút gáz, ahogy megeszik a gyerek maradékát - megbukás ideje: (hozzátáplálás megkezdése után) ma még nem is ettem semmit pedig már délután van, jó lesz a gyerek maradéka, már úgy se eszi meg...
  6. Nem értem, hogy miért nincs ideje egy kismamának - megbukás ideje: (hazatérés után) előbb fürdetek, aztán gyorsan megetetem, utána takarítani is kellene, ja de most fog aludni a gyerek, akkor nem porszívózhatok, akkor előtte főzok valamit, jaj ne már, nem mentem le vásárolni, hogy a fenébe csinálják ezt mások?! 
  7. Örök érvény, figyelj oda a férjedre szülés után is - megbukás ideje: vajon ma már adtam neki tsókot, vagy az még tegnap volt?!
kép:pixabay



Hogy mit sikerült betartanom a fogadalmaim közül?!
Csak annyit, hogy kizárok mindent és mindenkit, és megtartom magunknak ezt az időszakot, hiszen olyan különleges és megismételhetetlen.
Edina

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr6012337225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása