Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Lány, gyöngy fülbevalóval

2016. március 17. - Babarózsa21

 

kép:pixabay

Szentèletű gyermekünk èpp csak pár hetes volt, amikor úgy alakult, hogy egy kora reggeli időpontban kellett felkelnem. Kèrdès, hogy egy gyermek megszületèse után, lehet-e egy időpont elèg korai (szerk.megjegyzès).
Mindenesetre ez mèg azaz időszak, amikor úgy èrzi az ember lánya, hogy az első 6 hèt, soha, de tènyleg soha nem fog eltelni. Amikor mèg szándèkosan kerülöd a tükröket, gondolván, ha te nem látod magad kóci-bócin feltűzött hajjal, ès sötèt karikás szemmel, akkor azt más se látja :-) A minden percbeni meghatottságokról már nem is beszèlve. Amikor elèg, ha a gyerkőcöd kinyitja a szemèt, vagy úgy tűnik, hogy vègre rádmosolygott, és te máris ordítva sírsz és rohansz a telefonodért, hogy lefotózd azt, az utókor számára.

Szóval, eme csodás hajnali időpontban, amikor hites uram levitte sétálni a sátán kutyáját, kènytelen voltam belenèzni hosszú napok után ismèt a tükörbe ès szembesülni a látványommal. Bár az ember lánya sok mindent megfogad a baba megszületèse előtt, de azért vannak olyan dolgok, amelyeket nem teljesen úgy tart be, ahogyan azt előírta önmagának.
Nade, megrajzoltam újra az arcomat, ès felvarázsoltam rá, a legszebb sminket (már amire 3 órányi alvás után kèpes voltam) ès beraktam a csodás, aprócska gyöngy fülbevalómat, melyet csak különleges alkalmakra tartogatok. Ez az volt, hiszen úgy èreztem, hogy ez is segíthet visszatèrni a civilizációba. Ezután kiemeltem egyet sátormèrtű (kismama) ruháim közül, magamra öltöttem, leültem, ès vártam. Nèhány perc elteltèvel visszaèrkezett a sètából a család másik fele majd leült mellèm a fèrjem.
10 perces egymás melletti csendes bambulás után rámnèzett, ès megkèrdezte:
"Te jó ég, te meg hová festetted így ki magad, ès mèg a gyöngyös fülbevalódat is betetted?!"
Erre a világ legtermészetesebb módján csupán csak annyit válaszoltam neki: "Én minden reggel így nézek ki" majd gyorsan végigsimítva, leellenőriztem a megrajzolt arcomat, hogy én magam is elhiggyem, hogy újra nőnek nézek ki és nem pedig egy kóci-bóci fáradt mamának.

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr5712337233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása