Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Rólam - 10 kedvenc dalom

2019. július 22. - Babarózsa21

 

Huszonkettedik nap

 

Fontos a zene számomra. Olykor azt szoktuk játszani a kislányommal, hogy énekelve beszélgetünk, egy adott dallamra, amiből tényleg vicces beszélgetések szoktak kisülni. Nem hiába nevezik a zenészeket is művészeknek, hiszen egy egy dal mondanivalója valóban sokkal többet takar, mint azt első hallásra gondoljuk. Időnként megnézem a szövegeket is, hogy lássam, pontosan miről szól. Ha angolról vagy más egyéb nyelvű dalt hallgatok, azokat is többnyire megnézem feliratozva.  

Azonban be kell vallanom, hogy nem igazán hallgatok változatos zenéket. Többnyire ugyanazokat az előadókat figyelem, vagyis a kedvenceimet. Így arra gondoltam, hogy a mai kor slágerei helyett inkább a nyolcvanas évek magyar slágerei közül választok, maradván a gyerekkoromnál, és azt gondolom, hogy ezek a számok, a legtöbbünkben kellemes érzést vált ki. Na de akkor vágjunk is bele, hogy ki azok, akikért gyerekként anno megőrültem, és tátott szájjal hallgattam, vagy néztem őket a Zenebutikban (és megvesztem Juhász Elődtől, hogy annyit dumál :-) 

 

Neoton família - 220 felett 

 

Szerintem még talán mindenki emlékszik a csodaszép énekesnőkre, akik a száguldásról énekeltek, és soha nem tudtam eldönteni, hogy melyik tetszik jobban, a szőke vagy a barna. Igazi bulis dal, és az energia, amit közben éreznek a zenészek, énekesek, teljesen átjön: 

 

 

 

Zoltán Erika - Madonna

 

Ha megkérdezték tőlem anno, hogy hogyan néz ki az egyik tesóm, akkor mindig azt mondtam, hogy olyan mint Zoltán Erika. Szerintem lányok százai szerettek volna olyanok lenni, és úgy táncolni, ahogyan Erika tette. Nagyon helyes a videóban szerintem:

 

 

 

Dolly Roll - Hullámszörny

 

Na szóval, az úgy volt, hogy impulzus szprével a kezemben, ugráltam az ágyon, és közben a lemezjátszóból ordított a Dolly Roll, és ha elfáradtam, akkor pedig a lemez borítót bámultam, mert annyira jó volt ránézni, és azok a színek, imádtam őket.

  

 

 

Első emelet - A film forog tovább

 

Mit is mondhatnék. Igazi fiúbanda, akik tök lazák, mosolygósak, és kedvesek. Ja, és még a zenéhez is értettek. Kihagyhatatlanok. Kikivel a frontemberrel az élen, szuperek voltak.

 

 

 

 

Flipper Öcsi - Arriverderci Amore 

 

Flipper Öcsi, az Flipper Öcsi. Igazi szívtipró volt. Egy helyes fiú, aki nyilván tudta is magáról, és hogy a háttérben a zenekar ott van. Ez számomra arról tanúskodik (bár lehet, hogy rosszul), hogy ebben a korban talán még nem volt féltékenység, hanem támogatták a zenekari társai. Elképzelhető, hogy akkoriban még inkább a barátság volt az első az emberek életében, nem rosszindulat.

 

   

 

R-Go - Szeretlek is meg nem is

 

Robi és az ő Gidái. Nála is mindig azt figyeltük, hogy melyik Gida milyen, hogy néz ki, mit visel, milyen a haja, a sminkje, és hogy a riportokban miként viselkedik.  

 

 

 

Homonyik Sándor - Álmodj királylány

 

Szomorú esemény kapcsán született meg, ez a csodaszép dal, amit Homonyik Sándor énekel. A szörnyű tragédiában elhunyt Molnár Csilla szépségkirálynő halála azt gondolom, hogy minden túlzás nélkül mondhatom, hogy tényleg az egész országot megrázta. Az egyik tesóm szintén indult ezen a versenyen, így ő is, és az anyukám is találkozott vele. Az elmondásuk alapján egy csendes, és végtelenül kedves lány volt. 

 

 

 

 

Hungária - Limbo hintó

 

Nincs buli Hungária nélkül. Többnyire minden bulin előkerülnek a buli kis számaik, de csak szigorúan akkor, amikor már az ember nem szomjas, mert addig nyilván senki nem mer előhozakodni vele. Imádom a filmet is, és hát nyilván nem vagyok ezzel egyedül, ha minden évben még több ezren mennek el az éves koncertjeikre. 

 

 

 

 

Szandi - Tinédzser lamour

 

Szandi még mindig ugyanúgy néz ki, mint anno. Mosolygós, fiatal, kislány. Igaz közben férjhez ment, és családja lett, de attól még mindig, ha ránézek akkor ugyanazt a lányt látom benne, aki itt a kocsin ülve, vidáman énekelget.  

 

 

 

 

Modern Hungária - Elfújja a szél

 

Jaj, hát iszonyat helyesek, Bodnár Attila és Fenyő Miklós, ha a lányok nevére jól emlékszem, akkor Plexi és Frutti (fogalmam nincs, hogy erre honnan emlékszem, persze azt, hogy mit kell venni vacsira, na azt simán elfelejtem). Tipikus nyolcvanas évek. Két fiú, két lány, szépek, nevetnek, lazának tűnően énekelnek. 

 

Szép napot, 

Edina

 

Ha tetszett a fenti írásom, akkor kérlek oszd meg másokkal is. További bejegyzéseket a Babarózsa - Kovács Edina kismama coach Facebook oldalamon találsz, valamint a kovacsedina_kismamacoach Instagram oldalamon.

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr3114971348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása