Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Rólam - A napom bemutatása

2019. július 15. - Babarózsa21

Tizenötödik nap

 

Elérkeztem a kihívás feléhez, vagyis a tizenötödik alkalommal arról lesz szó, hogy bemutassam egy átlagos napomat. Mivel azonban nekem van egy főállásom is, és amellett írok (cikkeket, interjúkat, könyvet - meséket, verseket), és előre meghatározott napokon segítek anyukáknak, így talán ezért sem mondható annyira átlagosnak. A férjem váltott műszakban dolgozik, így nálunk semmi sem sima, vagy kerek. Nálunk nincs az a klasszikus és a leginkább ideálisnak mondható megszokott reggel, hogy a gyereket mindig ugyanaz viszi, és hozza el az óvodából. Helyette már bölcsis kora óta abban szocializálódott, hogy nálunk ez van. Na, nem azért, mert megvagyunk kergülve, és hogy kilógjunk a többi szülő közül, szimplán csak ilyen a munkarendünk.    

 

o.jpg

Normál esetben fél 5-kor kelek, hogy tornázzak, meditáljak, tervezzek, írjak, és ha kell, készüljek bizonyos dolgokra. Ha szabin vagyok, akkor szabin vagyok, tehát nincs torna, nincs korán kelés, helyette lustálkodás, és pihenés van - már amennyire egy anya tud lazítani, haha. Ehhez mindig is tartottam magam. Olyannyira, hogy mielőtt még vállalkozó lettem volna, szabadság alatt ember nem ért el, mert még a mobilomat is kikapcsoltam. Ma már ez azért másként van.  

 

Ezt követően reggeli és a vitaminok bevétele után, ébresztem a kislányunkat, aki a reggeli kakajó (igen, így kell mondani :-) elfogyasztása után még mesét néz, majd a ruhája kiválasztása, és felvétele után, illetve legyünk őszinték, egy két idegösszeomlást követően, miszerint hová tűnt a hajpántjáról a huszonharmadik virág legutolsó szirma, elindulunk az óvodába.     

 

Oviban még hosszú puszik, szeretlek - nem, én szeretlek jobban, hiányozni fogsz, majd siess értem sorozatát követően rohanás a melóban. Igen rohanás, de azt gondolom, hogy ezzel nem mondok újdonságot, ha sokszor tényleg gátfutónak érzem magam. Nem is értem azokat a szülőket, akik soha nem futnak. Így mondhatni, ha akarom, ha nem, a reggeli, és főleg a délutáni futásban egyre jobb vagyok. Megfigyeltétek már, hogy az összes futóversenyen mennyi anyuka van?! Na szerintem pont ezért, mert ők aztán tutira annyit futnak minden nap, hogy már képesek voltak benevezni egy versenyre is.

 

Utazás közben szintén írni, olvasni, ötletelni szoktam, vagy ha zsong a fejem, akkor csak zenét hallgatok. Olykor egy teljes cikket megtudok írni, mert annyi hatás ér, na meg még a fejem is teljesen tiszta. Végignézem a teendőimet, hogy lássam, mi az, amit esetleg ebédszünetben eltudok intézni.

A munkahelyen nyilván dolgozok, szervezek, emberekkel beszélek és minden, ami aznapra adódik egészen délutánig, amikor is rohanok a gyerkőcünkért.     

 

A délutáni játszóterezés után, ami azt hiszem, hogy csupán csak télen marad ki, egyébként az ovi idején 90%-ban ott vagyunk, megyünk haza. Ha szünet van, akkor nyilván másként alakul a napunk. Attól függ, hogy meddig voltunk a játszón, de őszintén megvallva szinte mindig mi vagyunk a legutolsók, eztán haza, majd további játék otthon is, fürdés, vacsi. 

 

Alvás. Hát igen. Szülőként sokan aggódnak az alvás miatt, én emiatt nem szoktam (helyette van más), már régen elengedtem ezt a dolgot. Mivel én egy elég későn fekvő típus vagyok (értsd kb. éjfél), ezért a gyermekünk nyilván ezt látja. Nem fogok neki hazudni, hogy de már anya is alszik, mert ez nem igaz. Tudom, vannak, akik ezt teszik, de én ezzel nem értek egyet. Őszinteségre nevelem, és 100%-ban ezt is tükrözöm felé. Persze megvan, hogy mikor kell lefeküdnie, de ha még én is fenn vagyok, mert teszek veszek, akkor nem állok le vele fenyegetőzve vitázni, hogy márpedig mész aludni, mert én azt mondtam. Ez nem én vagyok. Ő többnyire 9-kor megy lefeküdni, és 10 körül szokott elaludni. 

 

Én ezt követően még teszem a további dolgaimat, vagy azokat folytatom, amiket reggel elkezdtem. 

Többnyire hétfőtől péntekig ez a menetrend. Hétvégén, szabin, óvodai szünet alatt, betegség esetén nyilván teljesen más.   

 

 

Szép napot,

Edina

 

Ha tetszett a fenti írásom, akkor kérlek oszd meg másokkal is. További bejegyzéseket a Babarózsa - Kovács Edina kismama coach Facebook oldalamon találsz, valamint a kovacsedina_kismamacoach Instagram oldalamon. 

 

kép:pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr3414945140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása