Kovács Edina coach - babarózsa blog

Kovács Edina coach - babarózsa blog

Multikulti a fürdőben

2016. október 25. - Babarózsa21

 

Olykor-olykor fürdetés alatt inglisül szoktam beszélni a drágámhoz, nem mondom, hogy válaszol, de megérti (az igazsághoz hozzá tartozik, hogy elég jó vagyok aktivitiben).
Az egyik este is ez történt, fürdés alatt éppen azt taglaltam neki, hogy melyik testrésze hol van és miként mondjuk azt, amikor talpig habosan (én is - bár én kádon kívül voltam) megállt, kezében a vizes szivacs és hatalmas magyarázásba kezdett, majd én is eképpen reagáltam a mondandójára.
Miután feltettem neki egy kérdést -még mindig inglisül- a válasza egy szimpla igen helyett ennyi volt "dá"
Na azt a multikulti mindenségét neki - gondoltam, mennyire fantasztikusak vagyunk, hogy már a fürdőszobában csak külföldiül vagyunk képesek beszélni. 
Most már csak arra kell rájönnöm, hogy honnan tud a gyerekem oroszul...


A bejegyzés trackback címe:

https://babarozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr7712337161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása